3 Eylül 2015 Perşembe

İskoçya: ATM ateşe verildi (Edinburgh, 17/08/2015)


Karanlık ve Ateşli yollar yaşamın en saf anlarına ihsan olanlardır.

Otoparkta dolaşan bir tilki eşliğinde ben, açıkçası zevkim ve tatminim için, 17/08 gecesi benzinle  Morrisons süpermarketi dışındaki bir atm'yi ateşe verdim. Organizasyonun düzeyi kolay oldu çünkü bu hedefi seçtim. Ben kendimi "zalimlere" karşı savaşan "ezilen" olarak görmüyorum fakat bir egoist olarak materyal veya pnömatik olup olmasın, benim için devlet, toplum, uygarlığın herhangi bir sistematizasyonun ötesinde kaotik anları yaşamak için olanakları azaltan ve benim ve çevremdeki etkileşimin zevkini sınırlayan her şeye saldırır. Bu eylemin arkasında kesinlikle hiçbir siyasi güdü ve plan bulunmamakta, politik anlayışım, bana yüklenen anlam düşman kazanırsa, amaç bir mikrop ve dolayısıyla egonun bir zinciridir. Ben kaotik varlığın karşısında var olmayan şeyler, ne kahramanlığa karşı bir eğilim ne de herhangi bir "haksızlık" hakkında konuşmayacağım. Geleneklere aykırı saldırı herhangi ideal için herhangi bir öz kurban kabul etmez ve bireyler kendileri olarak birçok yol ile varolur, sadece bireyin yıkımı ile sona erer. Saldırı bir bütündür ve hatta kişinin kendi kendini yaralamasıdır.


Tüm ulusal doğa rezervleri ve şehirler, hayvanat bahçeleri, şahinlerin tüm tutsak yoldaşları zihnimle birlikte doğal dünyanın uygar yorumu devlet ve özel koruyucular tarafından yapılmakta, Uygarlığın görünmez duvarlarına barikat kurarak ve yabancılaşarak, başka bir dünya görüntüsü olarak bunların dışında başka bir şey gören üretken insanlar, "anlama" ve her şeyi somutlaştırmak isteyen bilim tanrısı için daha fazla kar ve araştırmak ihtiyacı dışında, yeryüzü ve insan olmayan yaşamı her geçen biraz "Korumak" için peşinde koşarak, kontrol eder ve izler. Bu insan olmayan yoldaşlar İnsan ve Uygarlık tutsaklarıdır. Ve geri kalan her insan olmayan hayvanlar kitle için Kâr devam ettiricileri ve aynı zamanda İlerleme konusu olarak, mekanize kitlenin gönüllü tabi tutulması yoluyla düzenli bakımı için onların ceset yığını uygarlık sisteminin savunucularıdır. Ben temsilci mağduriyeti üreten veya olmaya çalışan insan olmayan yoldaşların idealleştirme ya da koşulsuz sevgi bağlamında söylemiyorum fakat İnsanlığın insan-merkezci hayaleti için nefreti dışında ve kokuşmuş topluma açık bağlantıları üretip salgılayan gerekliliğin toksinleri batılı egemen uygarlık ve kültürünün bir ürünüdür. Saygıdeğer tüm yoldaşlara hayaletle mücadele yerine egolarınızı kendi kendinize gerçekleştirmesini seçiniz. Bizim onlara hayat vermek gibi hayalet terimler ile ilişkileri kurduğumuz sürece kendimizi otoritenin bir parçası haline dönüştüğümü anlıyorum. Bu hayalet vicdan tahakküm ve yabancılaştırma ilişkilerini pekiştirerek yapıları sürdürür.

Ben ahlakçı teröristlere güler, Onlar "Doğa iyi, Medeniyet kötü" dedikleri gibi bağırarak Doğanın kutsal hayaleti ahlakçı yargıç ve rahiptirler. Ne olursa olsun onlar her zaman hayaletlerle mücadele edecekler. Ve hayaletler bunu yapması için onları zorlayacaktır.
   
Bu eylem ile ben Yunanistan'daki nihilist yoldaşları, bazı egoist ve uzaktaki sol arkadaşımı selamlıyorum. Ayrıca Grupusculo'yu tekrar selamlıyorum: “Consejo del Uehuetlatolli”'ye rağmen bu metinde bahsetme niyetinde olmayarak, Vahşi Tepki gruplar ve benim aramda birçok algısal farklılık olduğunu açıkça emin olmak istiyorum.

Anarşi sadece kültür, alternatif olarak ve benim gibi kendi yolunda yürümeyi seçmiş fosilleşmiş sosyal alanlarda çürüyen bir yerde.

İşte sterilize toplum devletin bile bu yönde bir parmağının gerekmediği kendi baskıları ile bir yaşam tarzı yapmıştır.

Antroposentrizm, biyosantrik çevrecilik, ecocentrismi yık ve her ahlakı derine göm.

Bireysel vicdana musallat bütün yapıları ve toplumu yıkın.

Kaotik deneyimden gelen egonun hapsedilerek oluşturulduğu arzuların bastırılmasını ve uygarlığı yıkın.

"Kaos Şahini" Nihilist Bilinç ve Anarşist Hücre

Kaynak: Inter Arma








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder